Bir dönemin efsane ismi Behçet Nacar, erotik filmlerin kamera arkasını anlattı Beyoğlu'nun arka sokaklarında eski bir binanın giriş katı… Işıksız küçük bir daire… Duvarlarda, filmlere, dizilere kiralanmak üzere yığılmış asker, polis kostümleri, aksesuarlar, afiş dolapları, raflarda tozlu film bobinleri… Salonun köşesinde eski bürokrat makamlarını anımsatan geniş bir masa… Masanın üzerinde sayfaları sararmış, kenarları kıvrılmış, eski püskü bir kâr-zarar defteri… Defterin başında, gözlüğünü burnunun üzerine devirmiş, sarı kağıtlara rakamlar karalayan 70'lik bir yorgun adam: Behçet Nacar… Ya da bizim onu hatırladığımız adıyla 'Parçala Behçet…! Ama sadece sima değil eski perdelerden kalan adamın farklılığı: O vuran, kıran, ufalayan; dövdü mü yaman döven, sevdi mi parçalayarak seven adamdan eser yok. Torun tosuna karışmış, hesap defterleri arasına gömülmüş, biraz bezgin, ama müşfik bir dede görüntüsü… İnsan onun bir dönem 'Türk tipi erotizm'in en popüler kahramanı olduğuna ve bir kuşağın ergenliğine damgasını vurduğuna inanamıyor. Porno salgını '70'lerin ikinci yarısıydı. Sokaklar içler acısıydı. Kadınlar sinemalardan çekilmiş, eski aile salonlarının koltuklarına ekşimtrak bir rutubet kokusu sinmişti. Daha önce benzeri görülmedik sahneler vardı '3 Film Birden'in perdelerinde… İşin ilginci daha sonra da benzeri görülmeyecekti. Erkekler iki çeşitti: Aydemir Akbaş gibiler komikti. Soyundular mı kemikleri sayılırdı, ama nedense kadınlar onlara bayılırdı. Öttür Kuşu Ömer ya da Hababam Git Gel türünden adlar taşıyan filmlerde bütün zavallılıklarına rağmen, salonu dolduran benzerlerine cesaret veren bir sefil cazibeyle o kadından, bu kadına koşarlardı. Seyreden erkeklerde "Bunların peşinde bu kadar kadın varsa, ben alâsını ayıklarım" duygusu yaratırlardı. Mete İnselel de, Bülent Kayabaş Aydemir Akbaş Seks Afiş öyleydi mesela… Güldürerek severlerdi. Öyle sululuk sevmezlerdi. Aslen dövüşür, ama yeri geldi mi de sevişirlerdi. İşte onların kralı, Behçet Nacar'dı… '70'lerde perdelerde tam bir 'Behçet hastalığı' vardı. O kadar ki, onun filmi oynadı mı, ekşi kokulu salonlar dolup taşar çıkışta yüzlerce erkek beyninde bir Behçet imgesiyle Aydemir Akbaş Seks Afiş koşardı. Evde ezilmiş, okulda sinmiş bir kuşağa sevişmeyi de dövüşmeyi de onlar öğretmişti. Gençlerine kadını, erkeği, vücudun sırlarını öğretemeyen, arkadaşlığa cevaz vermeyen, cinselliği lanetleyen bir eğitim sisteminin ürünüydüler; geçimlerini de o sistemden sağladılar. Bir kuşak, kadını, erkeği, sevişmeyi, seksi öyle bir şey sandı; yanıldı. Kimi unutuldu gitti, kimi sinema, tiyatro kariyerine -geçmişinde hiç bunlar yokmuş gibi- devam etti. Ama ne zaman sahneye, perdeye çıksalar, o ordunun erkekleri, onları hep beyaz donlarıyla anımsayacaktı. Neydi o günler? Nasıl girmişti bu âleme; kaç film çekmiş, çekerken neler hissetmişti? Zengin olmuş muydu? Aile kurmuş muydu? Huzur bulmuş muydu? Parçala Behçet, Scognamillo-Demirhan imzalı Erotik Aydemir Akbaş Seks Afiş Sineması Kabalcı, kitabının sayfalarını çevirirken, bir kuşağın hayata bakışını belirleyen filmlerinden, sıradan bir 'ilik açma, düğme dikme' faaliyetiymiş gibi söz ederek, samimiyetle yanıtladı sorularımı… Beyoğlu Rüya sinemasının önünde gezinirken, bir dönem her seans 'ful çaktığı' kişilik salonların yeni müşterileri bu 1. Pornonun internete taşınıp tek başına izlendiği çağda artık sadece bayramdan bayrama dolan sinemanın gişesinde yaşlı adamla "Neydi o günler" muhabbeti yaptılar. Bir ara ben de parçalanmış ergenliğimi hafızamdan boşaltıp katıldım sohbete: "Sahi, neydi o günler? İstanbul'da Sultanahmet'te doğdum. Sanat okulu mezunuyum. Esas mesleğim dökümcülük… Bir ara şoförlük yaptım. Sonra 'te sinemaya bir figüran arkadaşımın davetiyle figüranlıktan başladım. Günlük işlere giderdik. Kalabalık sahnelerde kalabalığı temsil ederdik yani… Sonra nasıl tırmandınız? Figüranken yardımcı kavgacılığa başladık. İyi bir kavgacı olduk. O zaman figürana 10 lira yevmiye veriyorlardı.
Süper Selami Film Afişi, Dilber Ay, Aydemir Akbaş
Sinema Afişi - Nokta İle Virgül Şaşkın Milyonerler / / Abdullah S Yeşilçam Seks Filmleri · Tarihi Filmler · 80'ler: Tükeniş Yılları · Ortak Yapımlar Aydemir Akbaş Film Afişleri. EROTİK FİLM AFİŞİ - BİONİK ALİ FUTBOLCU (AYDEMİR AKBAŞ, MERAL DENİZ, FUNDA GÜRKAN). Görüş Yaz. Beğen. Listene Ekle. Yerli ve Yabancı Sinema Film Afişleri Müzayedesi | Bit MezatKutsal Damacana 2: İtmen. Negatifleri onlarda kaldı. Kolombo şakir. Sansür de biliyordu. Kolpaçino 3.
Barış Avcı
Facebook; Twitter; Telegram; Whatsapp. Listene Ekle. Ördek Çıkacak Kaz Çıkacak, Aydemir Akbaş, Elif Pektaş, Yeşilçam Erotik. Süre Bitti. EROTİK FİLM AFİŞİ - BİONİK ALİ FUTBOLCU (AYDEMİR AKBAŞ, MERAL DENİZ, FUNDA GÜRKAN). Yeşilçam Seks Filmleri · Tarihi Filmler · 80'ler: Tükeniş Yılları · Ortak Yapımlar Aydemir Akbaş Film Afişleri. Paylaş. Tavsiye Et. Afiş Aydemir Akbaş ; Çakallarla Dans 7 Teaser · Çakallarla Dans 7 Teaser ; Bir Kadının Seks Günlüğü Orijinal Fragman · Bir Kadının Seks Günlüğü. TRY Açılış. Görüş Yaz. Beğen.İşte bu cephenin de sesini yine dönemin gazetelerinden işitiyoruz: Seks filmleri, sinemaları iflastan kurtarmış!.. Kabul Ediyorum. Para gelince önce anneme veriyorum, sonra kalırsa bana. Gazino Bülbülü Türkiye 90 dk Dram, Komedi. Lüks muhitlerde kadınlar ve erkekler bu filmleri birlikte seyredebiliyorlar. O zaman sevişen kadınlar belliydi: Her kadın sevişmiyordu yani. O da biliyordu buradan ekmeğimizi kazandığımızı Huzur bulmuş muydu? İlaç mı alırdınız? Zaten sana alışmış kadınlar gelirdi. O Kadınlar. İşte o filmlerden bazıları;. Şoförlüğü hepten bıraktım. Düş Yakamdan Osman Türkiye 68 dk Komedi. Ay Işığı Operasyonu. Delidir Ne Yapsa Yeridir. Aşık Oldum Türkiye Dram, Romantik. Yeşilçam alt sınıfların yükselebilme umudunu taze tutar. Balkona Etti Türkiye Macera. Ama bu işin içinde olan, daha rahat oluyor. Yok hiç Keşanlı Ali Destanı. Alemin Keyfi Yerinde Türkiye Komedi. Çok para kazandınız mı seks filmlerinden? Bunun dışında 30 kadar tiyatro oyununda oynadı. Bizi Güldürenler Türkiye Komedi. Helal sana Behçet "Külotlar çıktı, iş yozlaştı" Sevişme sahnelerini yadırgamadınız mı başta?